New business
Wat kan ik nog meer voor je betekenen?
“Wat speelt er in mijn doelgroep?”
Het mooie van bellen is dat ik hoor waar de behoeftes liggen bij jouw potentiële klant. Past jouw product of dienst bij de doelgroep die je voor ogen hebt? Tijdens het belproces breng ik dus ook de markt in kaart, zodat je kunt inspelen op de vraag van jouw doelgroep.
“Hoeveel goud zit er nog in ons CRM Systeem?”
Heb je hulp nodig bij het up-to-date maken van het crm systeem? Ook dan ben je hier aan het juiste adres. Ik bel het bestand na om alle gegevens up-to-date te maken.
Door in deze gesprekken ook vragen te stellen, word je bedrijf weer opnieuw in de “picture” gebracht en creëer ik nieuwe kansen.
“After Sales”
After Sales blijft nog wel eens liggen bij bedrijven. Waarom?
Hier valt zoveel meer uit te halen:
- Afronding: een goede en plezierige afronding van een huidige samenwerking en opdracht.
- Toekomst: zien wat jij als bedrijf nu of in de nabije toekomst kan betekenen.
- Referentie: het moment om een referentie op te vragen.
- Verbeterpunten: mochten er op- en/of aanmerkingen zijn, dan is dit het moment dat je kan en mag meedenken.
“Webinar”
Heb je een Webinar gegeven en wil je hier de maximale opvolging aan geven?
Ook hier zit potentie! Hoe mooi is het om hier een persoonlijke draai aan te geven en in gesprek te komen met jouw potentiële klant?
” Laura is iemand met creatieve ideeën en kan deze ook goed tot uitvoering brengen. Ze kan zeer goed schakelen tussen de verschillende rollen en taken waarvoor ze binnen was gehaald en zorgt daarbij ook dat de uitdaging van de onderneming snel omgezet wordt naar de juiste ondersteuning. “
– Winston Grot
Laten we kennismaken!